جام فوتسال ویژه شهدای شاهدیه به کارخود پایان داد

یزدفردا:جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ویژه شهدای شاهدیه با معرفی تیم های برتر به کارخود پایان داد.

مسئول کانون مساجد استان یزد، شهیدان را قهرمانان و پهلوانان واقعی و الگویی مناسب برای نسل امروز و همه ورزشکاران دانست.

علی حکیمیان، مسئول کمیته ورزش مساجد استان یزد، در مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد وِِِیژه شهدای شاهدیه در سالن آزادی این شهر، اظهارداشت: شهدا با نثار خون خود مایه عزت و ا فتخار نظام اسلامی و الگویی مناسب برای ورزشکاران و نسل امروز هستند.

وی برگزاری جام فوتسال با عنوان یادواره شهدای شاهدیه را اقدامی ارزشمند توصیف و تصریح کرد: ذکر نام شهیدان و ادای احترام جوانان و ورزشکاران این مسابقات به شهدا ذخیره ای گرانقدر برای نسل آینده و ادامه این مسابقات خواهد بود.

مسئول کمیته ورزش مساجد استان یزد، به برنامه های ورزشی مساجد اشاره و تاکید کرد: برگزاری این مسابقات ویژه کانون های فرهنگی هنری و تیم های ورزشی مرتبط با مساجد گامی موثر در شناسایی استعدادهای ورزشی است.

حکیمیان، همگانی کردن ورزش بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری را محور اساسی فعالیت های کمیته ورزش مساجد استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: در کنار همگانی کردن ورزش بعد قهرمانی نیز را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اثرات مثبت ورزش همگانی، گفت: ورزش همگانی علاوه بر ایجاد روحیه نشاط در خانواده موجب گسترش سلامت و تفریحات سالم در جامعه می شود.

در جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد وِِِیژه شهدای شاهدیه 44 تیم در 11 گروه چهار تیمی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از 18 اسفند سالروز تاسیس کانون ها مساجد در سالن آزادی شاهدیه یزد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد وِِِیژه شهدای شاهدیه که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد حضور داشت، مزین به عکس های شهدای این شهر و مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) بود و بازیکنان تیم های اول تا سوم با اهدای شاخ گل یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ویژه شهدای شاهدیه با حضور 44 تیم برگزار شد و تیم های فوتسال شادروان ابراهیم میرجلیلی، پایگاه شهید منتظری شاهدیه و مسجد امام حسن مجتبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تیم برتر این مسابقات لوح تقدیر، مدال طلا و کاپ قهرمانی همراه با 400 هزار تومان، تیم دوم لوح تقدیر، مدال طلا و کاپ قهرمانی همراه با 300 هزار تومان و تیم سوم لوح تقدیر، مدال طلا و کاپ قهرمانی همراه با 200هزار تومان را از دست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئول کانون مساجد یزد و جمعی از مسئولان شهرستانی در مراسم اختتامیه دریافت کردند.

تیم کانون شمیم هادی کاپ اخلاق این مسابقات را دریافت کرد و سید هادی حسینی از تیم امام حسن مجتبی(ع) نیز به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.

همچنین در مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ویژه شهدای شاهدیه که مزین به عکس های شهدای این شهر و مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) بود، بازیکنان تیم های اول تا سوم با اهدای شاخ گل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

گفتنی است، 44 تیم در 11 گروه چهار تیمی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از 18 اسفند سالروز تاسیس کانون ها مساجد تا کنون در سالن آزادی شاهدیه یزد با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند.

این دوره از مسابقات توسط کانون دارالقرآن حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد و در مراسم اختتامیه نورافشانی صورت گرفت.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا